Το ΥΠΑΑΤ ανέπτυξε και διαθέτει μία νέα πλατφόρμα εξυπηρέτησης του αγροτικού κόσμου μέσω του κινητού τηλεφώνου (mobile).

Η mobile εφαρμογή «iAGRIC», που είναι διαθέσιμη για εγκατάσταση από το Google Play Store, το Apple Store και το HUAWEI AppGallery, παρέχει στους συντελεστές της αγροτικής παραγωγής και τους πολίτες τις ακόλουθες υπηρεσίες:

  • Υπηρεσίες γενικής ενημέρωσης (δελτία τύπου, ανακοινώσεις κ.ά.)
  • Υπηρεσίες ειδοποιήσεων βάσει γεωγραφικών κριτηρίων και θεματολογίας που ο χρήστης επιλέγει στο προφίλ του
  • Υπηρεσίες προσωποποιημένης/εξατομικευμένης ενημέρωσης για τις πληρωμές του ΟΠΕΚΕΠΕ, τις αποζημιώσεις του ΕΛΓΑ, καθώς και για άλλα θέματα των εποπτευόμενων φορέων του Υπουργείου
  • Υπηρεσίες προσωποποιημένης εξυπηρέτησης – συμβουλευτικής με σκοπό την υποβολή αιτημάτων απευθείας μέσω του κινητού τηλεφώνου του χρήστη και την άμεση απάντηση της αρμόδιας Υπηρεσίας στην ηλεκτρονική θυρίδα του χρήστη

 

Τα σημαντικότερα οφέλη που μπορούν να προκύψουν από την mobile εφαρμογή είναι:

Για τους αγρότες:

  1. Καλύτερη και ταχύτερη ενημέρωση για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους
  2. Εξοικονόμηση χρόνου και πόρων, μέσω του περιορισμού της ανάγκης μετακινήσεων

Για τις Υπηρεσίες:

  1. Μείωση του αριθμού των επισκέψεων και των τηλεφωνικών κλήσεων πολιτών
  2. Υψηλότερα ποσοστά συμμόρφωσης των αγροτών προς τις επιταγές της νομοθεσίας.

 

Πληροφορίες για την χρήση και εγκατάσταση της εφαρμογής μπορείτε να βρείτε εδώ:

http://www.minagric.gr/index.php/el/xrisimewplirofories-2/i-agric-ypaat