Η εταιρική εικόνα του σχεδίου διατοπικής συνεργασίας «Το Βιολογικό Τραπέζι της Νοτιοδυτικής Ελλάδας II – BIO EFFECT GREECE», που υλοποιεί η ΑΙΤΩΛΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ Α.Ε. με τους εταίρους της (ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΟΛΥΜΠΙΑΣ Α.Ε., ΑΧΑΪΑ-ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ Α.Ε., ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ Ν. ΗΠΕΙΡΟΥ – ΑΜΒΡΑΚΙΚΟΥ Α.Ε. – ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟΣ ΟΤΑ, ΤΡΙΧΩΝΙΔΑ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ Α.Ε. και ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ Α.Ε.),  αντλεί έμπνευση από το φύλλο ελιάς. Ένα στοιχείο της φύσης που αποτελεί το αναπόσπαστο κομμάτι της ελληνικής κουλτούρας, κουζίνας και διατροφής εδώ και αιώνες.

Η ιδέα για το σχεδιασμό του λογότυπου αξιοποιεί το σχήμα του φύλλου, σχεδιάζοντας το με τη χρήση γραφίδας και επιμένει σε μία διχρωμία ανάμεσα στο πράσινο και το μπλε. Το σχήμα του φύλλου ενώνεται με τα γράμματα BIO EFFECT GREECE και με ένα χρωματικό τρικ  με την χρήση του μπλε χρώματος οδηγεί οπτικά στην ανάγνωση της λέξης effect.

 

Κι αυτό γιατί μετά τη λέξη ΒΙΟ, το εταιρικό σχήμα του σχεδίου, δημιουργεί τελικά μια ακροστιχίδα με τη λέξη effect που κρίνει ότι πρέπει να της δοθεί χώρος. Έτσι, όλες οι λέξεις που προκύπτουν  αντανακλούν με ακρίβεια τον πραγματικό στόχο του σχεδίου όπως τον έχουν οραματιστεί: Entrepreneurship για την επιχειρηματικότητα, Farm για την γεωργία, Food για την τροφή, Environment για το περιβάλλον, Culture για τον πολιτισμό, Tourism για τον τουρισμό.

 

Στο υπόλοιπο σχεδιαστικό κομμάτι του λογότυπου έχει επιλεγεί μια ανοιχτή απόχρωση του πράσινου το οποίο συνειρμικά οδηγεί στη φύση. Η γραμματοσειρά δεν είναι ούτε κλασική ούτε μοντέρνα. Παραμένει απλή και ήσυχη.